pondělí 4. května 2015

Once upon a time | TAG

Zdravím,
po delší době tu mám článek naprosto odlišný od ostatních. Dnes je to tag o mém nejoblíbenějším seriálu, a to Once upon a time. Jako správný čech bych asi měla napsat spíše Bylo nebylo, ale ten počeštělý název je naprosto hrozný, preferuji anglický dabing, jako u všech seriálů a tímpádem i anglické názvy. Doufám že si tenhle jednodušší článek užijete a kouknete se třeba na pilotní díl tohoto skvělého lehce zapomenutého seriálu! :) A zataguju všechny blogerky, které se na OUaT koukají a byla bych ráda, kdyby jste zmínily, že jsem vás zatagovala já. O:)


1. Tvá nejoblíbenější mužská postava?
Hook. Hook. Hook. Hook. Hook. Rumpelstiltskin. Hook. Peter Pan. Hook. Hook. HOOK!
Ano, mám na Hooka trošku úchylku. Už jen proto, že ho hraje můj nejoblíbenější herec Colin O'donoghue, který je ir a brity a iry každý miluje, jsem si tuhle postavu naprosto zamilovala hned od prvního okamžiku co se objevil. Colin ho hraje naprosto úžasně. Prostě Kapitán oční linka.
A poté je tu Rampelník, ale já preferuji Rumpelstiltskin. Oba dva jsou takzvané villain postavy, tudíž padouši. Ale já za to nemůžu, já záporáky miluju v každém směru. A pak je tu Peter, o kterém si v každé pohádce myslí jak je úžasný, hodný ale v OUaT ho hodně lidí nesnáší. Já to mám přesně naopak. Peter Pan jako villain postava, je totiž naprosto dokonalý.

2. Tvá nejoblíbenější ženská postava?
Zůstaneme u záporáků a zmíním se o Regině. Strašně moc lidí, ji na začátku nemá rádo a já nebyla vyjímka. Jenže koncem 2. série (myslím) začně ta její záporácká vize mizet a já si jí naprosto zamilovávám. A jsou tu samozřejmě padouši jako Regina, kterým prostě ten jejich ,,happy ending'' chcete hrozně moc dopřát!

3. Tvá nejméně oblíbená mužská postava?
Jelikož jsem u 4x05, tak nemůžu ještě úplně moc Willa soudit, ale zatím to je rozhodně Will a trošku David Nolan aka Charming, neboli princ Krasoň. Budu se tedy vyjadřovat hlavně k Davidovi, protože o Willovi toho moc nevím. David mi přijde jako naprostý, s prominutím, idiot. On je tak naivní, že to snad ani nejde. Tohohle .,Charminga'' jsem nesnášela už od začátku. NAVÍC NEMÁ RÁD HOOKA!

4. Tvá nejméně oblíbená ženská postava?
Emma. Rozhodně. Tady by jsem se hádala s většinou fanoušků OUaT ale já ji hrozně nenávidím. Nemůžu ji ani trošku vystát, jak je hrubá na Hooka ( kromě 4.série), jak je nevděčná, hloupá a bůhví co ještě. Celá první série se vlastně točí okolo ní a neuvěříte, kolikrát jsem byla jen kousek od toho, vypnout seriál a koukat se rovnou od série druhé.
Takový inside joke pro ty, co OUaT sledují. <3
5.  Tvá nejoblíbenějí ,,villain'' postava?
Zkrátím to, jinak tu budeme do noci. Peter Pan (never fails), Hook, Regina, Rumpelstiltskin a Cora s Jeffersonem.
Uff, určitě jich je mnoohem víc, ale teď si vzpomenu jenom na tyhle miláčky.  

6. Tvá oblíbená scéna?
Páni. Napsala bych že všechny s Hookem, protože je to pravda, ale nebudu tolik in love. Nejspíše když Peter Pan poprvé potkal Emmu a jejich konverzace probíhala nějak takhle..
Emma: Who are you? (Kdo jsi?)
Peter Pan: Oh, did I forget introduce myself? I'm Peter. Peter Pan. (Oh, zapomněl jsem se představit? Jsem Peter. Peter Pan.)
*Emma mu přiloží nůž na krk a opře ho o zeď*
Peter Pan: You've got fire. I like fire! (Máš v sobě oheň, ten já mám rád!)

7. Tvé oblíbené shipy?
RumBelle a OutlawQueen. Rozhodně. Je to vlastně Rumpel a Belle (pohádka Kráska a zvíře) a Regina s Robinem Hoodem. Všichni zbožňují CaptainSwan, ale jelikož Emma je dle mého prostě hrozná, tak Hooka shipuji prosím, pouze s mou osobou. Představuji vám Molin! Což je ship Magg a Colin. Určitě nás všichni shipujete, já vím.

8. Tvé oblíbené přátelství?
Podle mého nejspíš Ruby a Snow. Tož Sněhurka a Červená Karkulka která je sama vlk. Ano, OUaT vám zboří všechny domněnky o klasických pohádkách. 

9. Nejsmutnější moment?
Já brečím vždycky když jde Hookovi o život. Ano, vážně. Ale nejvíc jsem brečela asi když zemřel Graham hned v první sérii, hraný Jamiem Dornanem aka sexy panem Grayem, protože Jamie je zlatíčko. A pak taky když zabili Petera Pana. Mé jediné myšlenky v tu chvíli byly... JDU JE ZABÍT. NAPROSTO VŠECHNY. NIKDO MI PETERA ZABÍJET NEBUDE JAKOO!
Aha.

10. Nejvtipnější moment?
Ty jo, těch by bylo strašně moc, protože OUaT je samo o sobě dost vtipné a ty hlášky jsou prostě boží. Ale můj úplně první nejvtipnější moment byl asi ten, když Hook chtěl zabít Emmu (starý dobrý časy) a když Emma ležela na zádech a Hook nad ní s mečem řekl.. ,,Většinou dělám s ženami mnohem příjemnější věci, když jsou na zádech.'' Takže ano, Hook je prostě miláček.


11. Tvá oblíbená badass scéna?
Rozhodně když hned na začátku seriálu Emma rozsekala Regině jabloň. Achjo, to Emma ještě byla fajn a vtipná. Možná to bylo tím že to je v 1x02. 

12. Tvůj oblíbený polibek?
Asi první polibek Rampelníka a Belle, achjoo, to bylo tak hrozně cute.

13. Chceš aby Zlá královna (Regina) dostala svůj ,,happy ending'' ?
Ano! Ano! ANOOO.
Ona si ho prostě zaslouží.

14. Jaký moment jsi vážně nečekal a řekl  sis ,,O můj bože!'' ?
Když jsem se dozvěděla že Neal který chodil s Emmou ještě dáávno než zjistila že existuje StoryBrook a že všechny pohádky jsou reálné, je syn Rampelníka. Pardon za spoilery, snažím se to omezovat.

15. Na jaké straně jsi? Zla, nebo Dobra?
EVIL EVIL EVIL EVIL EVIL!
Záporáci jsou nejlepší. Vždy a všude. Já jsem prostě badass a jsem vždy na straně Zla.

16. Tvůj nejoblíbenější outfit v OUaT?
Rozhodně Ruby. Skvěle se obléká!

17. Tvá nejoblíbenější episoda?
1x01- Pilotní díl je vždy nejlepší
3x03- Peter Pan jedee
2x04- Hook jedee

18. Tvůj oblíbený herec z OUaT?
Hehe, myslím že nemusím odpovídat a všichni víme že je to Colin.
Ale mám ráda taky Roberta Carlyle, který hraje Rampelníka, protože ho hraje výborně.
Rumpelstiltskin

19. Tvá nejoblíbenější herečka z OUaT?
Rozhodně Lana Parrila která hraje Reginu, výborná herečka. A taky docela Emilie de Ravin neboli Belle.
Lana Parrila
20. Tvá oblíbená hláška?
Tak těch je taky několik, ale nejvíc asi tyto..
 
Hook: Myslím, že mě konečně vidí jako osobu kterou opravdu jsem.
Peter Pan: Jako jednorukého piráta s problémem s pitím?

Cora: Jed ti sluší.

Zelena: Maybe she's evil. But i'm.. a wicked.

Peter Pan: You've got fire. I like fire!

21. Tvá oblíbená ,,backstory'' ?
Ihned vysvětlím. Ve skoro každém díle, je jakoby takové ,,zpět do minulosti'' kde jsou všichni pohádkové postavy a vidíte minulost postav. Tadá. 
Nejoblíbenější backstory je asi Rampelníkova a Reginina.

22. Chceš vidět něco, co jsi ještě nezjistila?
Páni, jelikož jsem ještě nedokoukala 4. sérii a 5. se bude natáčet až v létě, ještě nemůžu říct. Protože co já vím, třeba v příštím díle se dozvím něco, co teď nevím. 
23. Nějaká věc, kterou by sis z OUaT vzala?
Asi nakřáplý hrníček Belle. Nebo vílí prach, ten se hodí vždycky. A nebo Hookův hook. Wow, divná věta. 

24. Kdyby jsi mohla být někdo ze Storybrooku nebo Začarovaného lesa, kdo by jsi byla?
Nejspíš Emma. Asi vás překvapím, ale ona má vlastně všechno. Hookovu lásku, magii, rodinu, evil stranu a možná i ten happy ending. 

25. Tvůj oblíbený vstup postavy?
Nevím, jak si tuhle otázku vyložit, ale nejspíše se jedná o moment, kdy přišla nějaká postava do seriálu. Tímpádem bych asi vybrala Zelenu, jak řekla I'm wicked na konci nějaké episody a nebo vstup Elsy, jak ,,vylezla'' z časo- portálu a za ní byla cestička ledu. 

26. Postava, kterou by jsi ráda viděla častěji?
Graham. Je hrozná škoda, že umřel tak brzo! Asi si vzal ponaučení ze Hry o Trůny a řekl si ,,YOU ONLY LIVE ONE SEASON, LIKE NED STARK!'' 

27. Oblíbené místo v OUaT?
NEVERLAND! 
Země Nezemě je naprosto boží. Naprosto.
Až vyrostu, budu Ztracený kluk Petera Pana a oživím ho!
Jasně že jo. Všichni tomu věříme.

28. Storybrooke nebo Začarovaný les?
Začarovaný les. Storybrook je nudný. 

29. Tvá oblíbená pohádka?
Achjo, opět se budu opakovat ale Peter Pan a Kráska a Zvíře. Jak v seriálu, tak v realitě.

30. Jak jsi přišla na Once upon a time?
To už si vůbec nepamatuju, ale myslím že buď přes Colinův twitter a nebo přes oficiální facebookové stránky Once upon a time, které sdílel nějaký herec, nebo lajknul můj přítel. 




5 komentářů:

  1. Naprosto skvělej TAG! Asi nejlepší, co jsem kdy četla^^ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super TAG :D Taky miluju ten seriál a nemohla jsem si ho nechat, budu ráda když koukneš i na můj :D
    http://foreveroptimistic.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak předně - Charming nemá rád Hooka, protože randí s Emmou. :D Ale nevadí. Jinak já měla třeba Reginu ráda od začátku, od toho jejího flashbackového dílu, kdy mí začalo být děsně líto, ale jak jsem včera zjistila od mé BF, tak mám ráda všechny postavy s tragickým příběhem, kterým je mi prostě líto. :D Bleee, ty máš ráda Coru? Tu naprosto nenávidííím!!! :/ :/ Jinak jo, kamarádství Snow a Ruby je super, ale nechápu, proč ji úplně vyškrtli potom, co začala hrát v Inteligenci... :/ :/ :( :( Jinak ale souhlasím s tou Emmou. ;) Já bych jí chtěla být proto, protože bych si mnohem víc vážila toho, co mám - syna, rodiče, Hooka,... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, máš skvělej vkus na postavy (záporáci jsou nejlepší) :D Peter Pan, Hook a Rampelník :3

    OdpovědětVymazat